Riang Ria Raya di Lazada Malaysia : Win Fujifilm Instax Mini Camera!

12:16 PM

~Assalamualaikum~ 
Sentiasa mendoakan kalian dari kejauhan

Hi readers! Korang tau tak yang LAZADA MALAYSIA tengah organize 1 contest untuk kita menang Fujifilm Instax Mini Camera!! wow terujanya!!..siapalah 10 Blogger yang bertuah tu. Btw, Cara nak join senang saja :
Klik Banner untuk join dan tengok syarat!

1. Kita perlu teka berapa banyak kotak Fujifilm di Link bawah ini :
http://www.lazada.com.my/blogger-contest/   -----> Hint yang diberi 1 hingga 200

2. Tulis entri berkenaan 4 barang di Lazada Malaysia yang kita nak beli untuk keluarga sempena Hari Raya ini, sertakan juga gambar dan link barang tersebut. Oh ya, bajet kita mesti RM500 jak : 
a) Cornell Vacuum Cleaner CVC-PH2000CH Black
Kalau boleh nak beli 1 lagi Vacuum di rumah ini haha. Sebab senang nanti waktu raya kakak saya bersih ruang tamu atas dan saya bersihkan ruang tamu bawah. Mudah dan cepat kerja nanti! hebat kan idea saya hoho!
Gambar Vacuum Cleaner LAZADA
RM 299.00 save 63% - [Klik Sini]
b) Easy Mop with Wheels & Stainless steel basket
Kalau vacuum nak tambah, mestilah mop di rumah pun saya tambah haha. Lantai rumah ni jubin putih bah, lagipun budaks-budaks suka keluar masuk rumah waktu raya nanti. Jadi, lebih mudah lah kot ada easy mop ni. Saya ada nampak promotion nya di Go Shop, memang best! mudah dan cepat. taklah penat waktu uruskan mop tu nanti. kan.
Gambar easy mop LAZADA
RM 53.10 save 64% - [Klik Sini]
c) 3 in 1 Blush Bronze and Eyeshadow Palette + Leopard Bag 7 pcs Makeup Brush Kit Set
Barang makeup ni saya kalau boleh saya nak hadiahkan kepada kakak saya, sebab dia memang suka makeup2 ni semua. Dia selalu kata nak beli, tapi tak beli-beli hehe. so, kalau dapat saya bagi kepada dia supaya raya nanti bolehlah cantik-cantik dan selfie banyak-banyak hoho.
Gambar makeup 3 in 1 Lazada
RM 56.60 save 81% - [Klik Sini]
d) Navitass 5-Pieces Set Multipurpose Stock Pot (Stainless Steel)
Yang ni nak bagi dengan mama saya, di kampung ni memang suka sangat buat kenduri, so dengan bertambahnya set stock pot ni, dapatlah banyak simpan lauk untuk masak nanti. Raya ke-2 keluarga kami akan buat rumah terbuka, sesuai sangatlah ni hihi. jemput ke rumah nanti ya. 
gambar periuk lazada
RM 38.00 save 73% - [Klik Sini]
Jumlah Keseluruhan : RM 446.70 JIMATNYA!!

Ini disebabkan, Lazada sedang mengadakan jualan hari raya besar-besaran. Korang boleh shopping pada 21-24 hb ini kerana Lazada akan menawarkan diskaun sehingga 92%. Check link bawah:

3. Akhir sekali, hantarkan maklumat penyertaan ke contest@lazada.com.my bersama maklumat berikut denagan subject email "Riang Ria Raya Blogger Contest" :
1. Berapa jumlah kotak fujifilm
2. Link blog korang

Lazada announce pemenang pada 30 Jun 2016 . Contest ni tamat pada 24 june pada pukul 3pm. Jangan lepaskan peluang anda! Mungkin kita bertuah! tq



You Might Also Like

0 comments