Syukran ya Allah

10:58 PM

~Assalamualaikum~
Sentiasa mendoakan kalian dari kejauhan

#Allah begitu menakjubkan. Maha Pengampun kepada hamba-hamba Nya dan tidak putus-putus memberi nikmat kepada kita. Namun, adakalanya kita lupa untuk mengucapkan syukur dan terima kasih kepada-Nya. Dan sekarang mari kita mengatakan, Alhamdulillah!! Syukran ya Allah.!

p/s: apabila anda mempunyai masalah, lari!!! lari kepada Allah ^^


You Might Also Like

4 comments

  1. lari kepada Allah :) alhamdulillah..mcm2 Allah bagi kan mm takut sgt tergolong dlm hambaNya yg tak bersyukur...

    psss : yup bentuk rupa semua macam pelam mangga jugak tapi rase die lain sikit..lg 1 kuinin ni wangi..jemput mai rumah blh nak rase :)

    ReplyDelete
  2. syukur Alhamdulillah...masih lagi bernafas untuk hari ini...:')

    ReplyDelete
  3. apabila ada masalah, larilah kepada Allah... nice :)

    ReplyDelete