Kad raya duniashida.com dah sampai!

11:34 AM

~Assalamualaikum~ 
Sentiasa mendoakan kalian dari kejauhan
Kad Raya Cantik

Hi readers! cantikkan Kad Raya atas tu. Kad raya pertama yang saya dapat tahun ni. Bertahun-tahun tak dapat kad raya, hanya kad raya 'hujung jari' jak banyak dapat [faham-faham ler] hihi. Alhamdulillah, terima kasih banyak kak Shida! kamu mau tau kah blogger mana lagi yang join segmen kad raya kak shida ni? boleh tengok [SINI].


Kad raya ni saya akan simpan baik-baik tau. Jauh kad ni merantau ke Sabah hehe. Terharulah! ada lagi kah Kad Raya yang kamu mau bagi? Roger-roger lah di sini kikiki. 

Thank you again Kak Shida :)


You Might Also Like

1 comments

  1. Tahniah ! Boleh buat koleksi kad raya kalau mcm tu :D

    ReplyDelete