DIY Kotak Kasut

12:14 AM

~Assalamualaikum~ 
Sentiasa mendoakan kalian dari kejauhan

Saya pasti korang tahu makna DIY kan? DIY tu "Do It Yourself". Di sebabkan tak ada idea nak share dalam blog ni, so saya cuba kongsikan benda ni dengan korang. Walaupun saya tahu, benda begini dah femes untuk korang. Sejak kebelakangan ni saya banyak search tentang DIY untuk kotak terpakai, kononnya nak kemas bilik tidur saya kepada yang lebih tersusun. Buku berlambak weh, huhu rak buku pun tak muat. kalau nak beli mahal, al maklum ekonomi semakin meningkat. So, ini antara DIY yang saya suka tengok, Insha-Allah akan diusahakan. Tapi, tak ada pula kotak kasut di rumah ni, menyesal buang dulu adoii. Ini lah akibatnya kalau tak kreatif. Korang pun cuba lah, manatau boleh letak dalam bilik, ruang tamu, pejabat atau bilik guru. Material yang diguna pun tak susah cari dan murah kot, contohnya kotak, pembalut hadiah, gam, gunting dan aksesori lain yang nak tambah. Sekiranya tak menjadi, senang cerita beli jak yang ada di pasaran haha. Jom tengok kejap.






Cantikkan? nanti nak share DIY untuk bahan yang lain pula. Apa-apa pun tabik lah dengan blogger yang rajin betul update blog, banyak idea korang kan haha. Saya ni alahai...Susah nak dapat idea. Kbai.


You Might Also Like

3 comments

  1. kotak kasut sya buat bekas alat solek. kikiki

    ReplyDelete
  2. ain datang sini dan follow awak #547
    selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  3. scya suka DIY sendiri je benda2 ni lagi2 bila duduk hostle.
    tp kadang2 tlebih bsepah pulak dgn kotak2 ni hiks

    ReplyDelete