Cinta Tak Bersatu

9:09 PM

~Assalamualaikum~ 
Sentiasa mendoakan kalian dari kejauhan

 Berdoalah moga dipertemukan jodoh 
yang soleh dan solehah :)

Apabila kita kecewa bercinta, kekecewaan itu amat menyakitkan. Kalau ada yang mengatakan dia masih boleh tersenyum apabila ditinggalkan, kita mungkin boleh mengatakan dia tidak jujur sewaktu bercinta, sebab itu dia tidak berasa apa-apa. Semua orang ada pengalaman bercinta kan? wah,anguk2 ada pengalaman :) nampaknya saya seorang saja yang tak ada pengalaman tentang itu :)
setiap orang juga mungkin ada pengalaman dikecewakan? Anda tentu dapat membayangkan kembali betapa sakitnya apabila cinta anda yang suci murni lagi tulus mulus itu dikhianati. Tetapi, wahai anda yang bergelar wanita, cubalah fikirkan mungkin Tuhan sengaja mahu anda berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul, pada masa itu anda akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebalik pemberian itu ^^, simple jak
Cinta Allah Cinta Abadi!^^
Ya Allah, Dimanakah ku harus berlabuh. Saat semua dermaga menutup pintu, Dan berkata “ini bukan untukmu…” “Segera menjauh kerana disini bukan tempatmu….!!!”
Ya Allah. Katakan padaku, dermaga untukku berlabuh? Agar ku segera menghela nafas kehidupan yang baru. Sampai bila ku harus arungi waktu, Ku lelah Menunggu suatu yang tak pasti walau hanya Satu.
Ya Allah. Beri aku penerang jalan-Mu. Agar tak tersesat saat ku melaju, Kuatkan awak kapalku, Saat badai menghalangi jalanku.
Ya Allah. Tetaplah disisiku, Jangan Engkau menjauh dariku Kerana ku mati tanpa hadir-Mu Kuatkan Hati ini :)


You Might Also Like

0 comments