Cara dapatkan diskaun ZALORA untuk New Customer!

1:49 AM

~Assalamualaikum~ 
Sentiasa mendoakan kalian dari kejauhan
Sebelum ini sudah 2 kali shopping di ZALORA, pertama kerana rezeki Voucher RM100 yang saya dapat selepas review tentang ini : JAM TANGAN BABY G ONLINE, BEST BAH! dan kedua beli Bracelets 24K Gold untuk mak saya, memang cantik dan berbaloi. Servis juga mudah dan cepat, confirm sampai dengan anda dan berkualiti! lagipun saya dah rasa sendiri pengalaman membeli dengan Zalora, So, believe me hihi rasanya para blogger yang lain juga pernah shopping dengan zalora kan?Jadi hari ini saya nak beri peluang kepada New Costumer yang belum pernah ada pengalaman membeli di ZALORA dengan memberi kan anda KOD VOUCHER ZALORA, iaitu potongan harga pembelian hanya di Zalora. Menarik kan? tak rugi mencuba. 

Ini cara-caranya nak masukkan kod voucher tersebut. Mudah jak :

1. Buka website ZALORA dan Register. Lepas tu, bolehlah tengok apa-apa yang berkenan.
2. Dah confirm nak beli. Klik 'ADD BAG' dan Check 'MY BAG' (View Bag)
3. Akan keluar table order, seperti di bawah ini :


4. Lihat Table sebelah kanan, nampak table macam kat bawah ni kan?:


5. Korang masukkan kod di bawah ini dan apply:

ZBAP2IFD

*Only valid for new Customer!
6. Lepas tu Checkout dan bayar mengikut cara pembayaran anda, tak susah..Track order akan dihantar terus ke e-mel anda, jadi, senanglah nak tau perjalanan barang anda.

Ingat! voucher kod boleh digunakan ramai orang tetapi dengan syarat hanya boleh digunakan untuk mereka yang pertama kali membeli di Zalora. Potongan harga anda boleh lihat sendiri setelah anda memasukkan kod tersebut. Cuba lah dulu lagipun boleh cancel kan sebelum bayar hihi. Selamat menikmati diskaun! 


You Might Also Like

0 comments